piątek, 3 stycznia 2014

Moje zainteresowania :D

Hejo :)

Chciałbym w tym poście powiedzieć wam trochę więcej o mnie :D Moją pasją jest jazda na bmx a także fotografia . Od kilku miesięcy jeżdzę na bmx , osoba która obudziła we mnie tą psje był mój kolega który miał do sprzedania starego swojego bmx . Już niedługo bedę miał nowego Bike :D Juz niemogę się doczekać ...

A tutaj zdjęcie mojego ulubionego Rajdera :D













Drugą moją pasją jest fotografia tak jak wcześniej wspomniałem . Narazie robię zdjęcia Iphon'em 4s ale już niedługo będę miał lustrzankę Canon'a eos 600d jets to bardzo popularny aparta ... Tą pasją zaraziła mnie siostra .

Niewiem jak u was ale u mnię w życiu bardzo często zmieniałem zainteresowania lecz jazda na bmx została moja pasją na dłużej ... Mam nadzieję że bedzie ona trwać jak najdłużej ...
Napiszcie w komentarzu jak to jest u was :)

Pozdrawiam Wiktor :)

1 komentarz:

  1. Fajnie zaczyna się Twój blog ! ;)
    Obserwujemy i liczymy na rewanż ;)
    makeup-yourfriend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń